13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 09 آذر 1402 ساعت 02:27

معضل استفاده از کارتخوان افراد غیر در مبادلات اقتصادی

نوشته شده توسط 

یکی از مهمترین مشکلات مطرح شده در میز خدمت رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در استان البرز، استفاده از کارتخوان افراد غیر در مبادلات اقتصادی است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برای بازدید و دیدار و گفتگوی با مدیران و کارکنان بخش های مختلف اداره کل امور مالیاتی استان البرز و حضور در میز خدمت این اداره کل وارد استان البرز شد.
یکی از مهمترین مشکلات مطرح شده در میز خدمت رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در البرز، استفاده از کارتخوان افراد غیر در مبادلات اقتصادی است که مشکلات فراوانی را برای افرادصاحب کارتخوان  ساده دل و معمولا از نظر اقتصادی ضعیف جامعه بوجود آوردند.
بنابر این گزارش در این دیدار مسائل متنوع و مختلفی از سوی مودیان مطرح گردید که تقسیط بدهی مالیاتی، بخشودگی جرائم، استفاده از ظرفیت معافیتهای بخش تولید در جهت رونق تولید، رفع توقیف از اموال توقیفی در اجرای مطالبات مالیاتی بعد وصول معوقات و سوء استفاده از کارتخوان دیگران توسط افراد سودجو از جمله موارد مربوطه بود که پس از بررسی، دستورات مقتضی توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی صادر گردید. 
گفتنی است، سیدمحمدهادی سبحانیان با حضور در میز خدمت امور مالیاتی استان البرز و در دیدار چهره به چهره با مودیان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده، دستورات اجرایی لازم را صادر کرد.