10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 11 آذر 1402 ساعت 19:25

چهارمحال و بختیاری، دستگاه برتر استانی سازمان امور مالیاتی شد

نوشته شده توسط 

وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری به جهت کسب عنوان دستگاه برتر استانی سازمان امور مالیاتی در جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهداء لوح تقدیر از حمیدرضا منتظری، مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری به جهت کسب عنوان دستگاه برتر استانی سازمان امور مالیاتی کشور تجلیل کرد.

در متن لوح وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده است‌:

جناب آقای حمیدرضا منتظری

مدیرکل محترم امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری

با سلام

        بالندگی و اثربخشی نظام اداری کشور مؤلفه‌ای حیاتی جهت تحقق اهداف مردمی و خدمت به مردم شریف ایران می باشد. در این راستا توانمندی فنی و تخصصی، عمل انقلابی و انگیزه خدمتگزاری در بهبود مستمر نظام اداری نقش بسزایی دارد.

در اجرای جزء "ب" بخشنامه شماره ۱۸۹۶۸ مورخ ۰۱/ ۰۳/ ۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ ( نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱) و با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه حائز دستگاه برتر استانی سازمان امور مالیاتی کشور شده‌اید. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه الهی، در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.

                                                                                                       سید احسان خاندوزی