13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 02 آذر 1402 ساعت 22:03

مدیران ادوار سازمان امور مالیاتی برای هم اندیشی دور هم جمع شدند

نوشته شده توسط 

جلسه هم اندیشی روسا و مدیران ادوار سازمان‌ امور مالیاتی کشور با ابتکار رئیس‌ کل این سازمان و در راستای راهبرد تحول نظام مالیاتی برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی روز پنجشنبه در این جلسه هم اندیشی دو هدف مهم سازمان امور مالیاتی کشور در دوره جدید را وصول منابع مالی دولت و تحول مالیات در کشور دانست و اظهار کرد: برای تحقق این اهداف هم به همراهی و همدلی همکاران و هم استفاده از تجارب بزرگان و بازنشستگان نظام مالیاتی نیازمند هستیم.

دکتر سبحانیان با تشریح برخی از دستاوردها و برنامه های سازمان، گفت: نظام مالیاتی می تواند یک ظرفیت امیدآفرین برای کشور باشد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهمترین رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور در دور جدید را تکریم مودیان و تعظیم کارکنان دانست و بیان داشت، برای بهبود معیشت همکاران تمام تلاشمان را انجام می دهیم و در کنار آن جلب رضایت مردم و مودیان مالیاتی براساس هوشمندسازی و عدالت مالیاتی رقم خواهد خورد.

در ادامه این نشست مدیران و روسای ادوار سازمان امور مالیاتی کشور به بیان نظرات، دیدگاه ها و تجارب خود در سازمان امور مالیاتی پرداختند.