20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 09 شهریور 1402 ساعت 20:50

موفقیت امور مالیاتی همدان در مبارزه با فرار مالیاتی

نوشته شده توسط 

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اداره کل امور مالیاتی همدان در مبارزه با فرار‌ مالیاتی موفق عمل کرده اس.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازرسانه مالیاتی ایران، دکتر سبحانیان، رئیس کل سازمان امور کشور به همراه دکتر فردوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر خدابنده، مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی و دکتر رستم پور، مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی ویژه با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان همدان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل و معاونان با جمعی از کارکنان و تعدادی از مؤدیان حاضر در اداره کل نیز دیدار و گفتگو کردند..

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در جمع مدیرکل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه مجموعه دولت از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور رضایت خوبی دارند اظهار داشت: برای دومین سال متوالی توانستیم جایزه دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت نظام مالیاتی که مدنظر مقام معظم رهبری است الهام بخش اقدامات ماست، افزود: تمام تلاش ما انجام به موقع تکالیف قانونی و تعهدات محوله است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه استقرار کامل پایانه‌های فروشگاهی مهمترین اقدام ما در حال حاضر است، تصریح کرد: در هر اداره‌ای یک واحد مشخص برای پیگیری اجرای پایانه‌های فروشگاهی و پاسخگویی به مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اول مهر ماه آخرین فرصت الزام شرکت‌ها در اجرای پایانی فروشگاهی است ادامه داد: باید اقدامات لازم انجام و در صورتی که عقب ماندگی وجود داشت، جبران شود.

دکتر سبحانیان با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران و کارکنان صرفا میزان وصولی نیست، خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌های بزرگ در استان، پرونده‌های قطعی ارزش افزوده و پالایش ثبت نام‌ها مدنظر قرار گرفته است که باعث افزایش وصولی و نظم بخشی به اقدامات می شود.

وی با تاکید بر اینکه امور مالیاتی همدان در مبارزه با فرار مالیاتی در اجرا موفق عمل کرده است گفت: پیگیری معوقات مالیاتی را از وظایف خود می‌دانیم.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی در میزان پرداختی‌های سازمان امور مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد تا مردم بدانند درآمدهای مالیاتی در کجا هزینه می‌شود.

. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان سخنان خود از پیگیری برای ارتقاء معیشت کارکنان سازمان امور مالیاتی خبر داد.