08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 13 اسفند 1402 ساعت 23:28

جوایز شگفت‌انگیز 20 سالگی/ آخرین فرصت برای بردن کارت هدیه 50 میلیون تومانی آسیاتک

نوشته شده توسط 

شما با خرید یکی از بسته‌های ویژه جشنواره 20 سالگی آسیاتک یا «رفاقت انتها نداره»  تا 18 اسفند1402 می‌توانید به قید قرعه، برنده سه کارت هدیه 50 میلیون تومانی و یا 20 بسته یک ساله رایگان این شرکت شوید.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛  تنها یک هفته تا پایان جشن تولد 20 سالگی آسیاتک باقی مانده! این شرکت همزمان با سالگرد تاسیس خود جشنواره یک ماهه‌ای برگزار و از شما دعوت کرده است تا به پیوستن به جمع خانواده مشترکان خدمات اینترنت پر سرعت خانگی این شرکت، از هدایای شگفت‌انگیز این جشن که شامل اعطای سه کارت هدیه 50 میلیون تومانی و 20 بسته یک ساله رایگان ADSL2+، LTE  و OWA  می‌شود، به قید قرعه بهره‌مند شوید.


این هفته یک فرصت طلایی برای کسانی است که تا امروز به خانواده بزرگ آسیاتک نپیوستند.  اگر اهل سریال دیدن، بازی آنلاین و انجام کارهای جاری و روزمره مثل چرخیدن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستید، خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+ انتخاب مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برای شماست. اگر کاربر حرفه‌ای هستید و اتصال به جهان اینترنت بخش جدانشدنی زندگی شماست اما به دلیل  نبود پورت آزاد در محل زندگی‌تان امکان استفاده از خدمات ADSL را ندارید، اگر فریلنسر یا دورکاری هستید و کار در کافه، فضاهای کار اشتراکی و سفر و ... انتخاب شماست؛ خدمات اینترنت پر سرعت LTE آسیاتک می‌تواند یه انتخاب عالی برای شما باشد.

اگر خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+ انتخاب شماست، می‎توانید یکی از بسته‌های سه یا 6 ماهه و یک ساله آسیاتک را انتخاب کنید.  بسته سه ماهه، 1000 گیگابایتی آسیاتک یک پیشنهاد ویژه برای شماست؛ چراکه تنها با پرداخت ماهی 50 هزار تومان می‌توانید به جمع مشترکان آسیاتک بپیوندید. اگر به خرید و برنامه‌ریزی بلند مدت علاقه دارید، با پرداخت ماهانه 84 هزار تومان می‌توانید، بسته 7000 گیگابایتی یک ساله آسیاتک را خریداری کنید و به جهان بیکران آنلاین متصل شوید.



اگر از گروه دوم هستید و انتخاب شما خدمات اینترنت پر سرعت LTE است، می‌توانید یکی از بسته‌های اینترنت زیر را همراه با مودم و سیم‌کارت با تخفیف، تا سقف 300 هزار تومانی خریداری کنید.

 

آسیاتکی‌ها نه‌تنها فکر می‌کنند «رفاقت انتها نداره» بلکه برای اثبات این باور،  تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشترک‌ها  یا رفقای جدید و قدیم خود در نظر گرفتند. برای استفاده از این فرصت طلایی و حضور در روزهای پایانی این مهمانی بزرگ فقط کافی است، در اسرع وقت به وبسایت آسیاتک  سر بزنید و با بسته‌های جشنواره این شرکت آشنا شوید یا از طریق تماس با خطوط رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ و ۹۰۰۰۱۵۴۴ با کارشناسان آسیاتک مشورت و بسته مناسب خود را خریداری کنید.