08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 09 اسفند 1402 ساعت 22:04

دکتر فتح‌الهی: مشارکت حداکثری در انتخابات، بستر حل مشکلات و مسائل مردم و کشور است

نوشته شده توسط 

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پیامی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات، تاکید کرد: قطعا این حضور جمعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است که ایران عزیز و این نظام مقدس را در برابر هجمه‌های دشمنان و بدخواهان بیمه کرده و برطرف‌کننده مشکلات و مسائل مردم و کشور خواهد بود.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، متن پیام دکتر افشار فتح‌الهی بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
بار دیگر با یکی از بازرترین مصادیق حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود روبه‌رو هستیم. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برگزار خواهد شد؛ در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سختی‌های گوناگونی در برابر حق انتخاب مردم و مشارکت‌شان در تعیین سرنوشت وجود داشت اما حتی در شرایط دشوار جنگ تحمیلی نیز این فریضه مهم و اعتقادی در نظام اسلامی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

حضور همیشگی مردم شریف ایران در پای صندوق‌های رای در ادوار گذشته، پاسداری از خون هزاران هزار شهیدی بود که برای به ثمر نشستن نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود را در کف اخلاص نهادند و مجاهدت کردند تا ملت شریف ایران بتواند حق تعیین سرنوشت را در اختیار بگیرد.

اکنون در آستانه برگزاری انتخاباتی دیگر، ملت بزرگ ایران هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد تا از آرمان‌های والای‌شان محافظت کنند. حضور  هوشمندانه و انتخاب آگاهانه مردم، ترسیم کننده نقشه راهی است که بنا است در مسیر قانون‌گذاری در چهار سال آینده رقم بخورد و به عبارتی می‌توان گفت که این حضور جدی و پرشور مردم است که نقشه و برنامه قانون‌گذاری کشور را تدوین و ترسیم خواهد کرد.

بنابراین در این دوره نیز با نصب‌العین قرار دادن آموزه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ثابت خواهیم کرد که حق انتخاب و تعیین سرنوشت، حق طبیعی مردم ایران است و  حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از پیگیری و گرفتن این حق خود عدول نخواهیم کرد.

اینجانب از آحاد مردم شریف و انقلابی ایران، صنوف و مشاغل مختلف و گروه‌ها و احزاب سیاسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت می‌نمایم؛ قطعا این حضور جمعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است که ایران عزیز و این نظام مقدس را در برابر هجمه‌های بی امان دشمنان و بدخواهان بیمه کرده و برطرف‌کننده مشکلات و مسائل مردم و کشور خواهد بود.