31 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 22 شهریور 1402 ساعت 13:38

تکریم و تقویت جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار ارزش آفرین است

نوشته شده توسط 

نشست امور ایثارگران و شهدای سازمان امور مالیاتی کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور، جمعی از مدیران ستادی، بازرس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سالن غدیر این سازمان برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به قنل ازرسانه مالیاتی ایران، حسین فردوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی از سازمان‌های پیشرو در امر گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است هم در ابعاد تحقیقاتی و پژوهشی و هم در ابعاد اجرایی اقدامات مؤثرتری صورت پذیرد.

فردوسی با بیان اینکه سهم قابل توجهی از کارکنان سازمان امور مالیاتی را قشر معزز ایثارگر تشکیل می‌دهد تصریح کرد: بر این اساس قطعاً نگاه ویژه‌ای به حمایت از این عزیزان و اشاعه فرهنگ والای ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی وجود دارد و سیاست‌ها و برنامه‌های خاصی در این زمینه مدون شده است.

وی بررسی زمینه‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی بیش از پیش با شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را خواستار شد و افزود: رویکرد سازمان امور مالیاتی بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی موجود برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به قشر معظم ایثارگر و خانواده‌های شهدا و ترویج هر چه مؤثرتر ارزش‌های اسلامی است.

گفتنی است در این نشست، پیرامون موضوعات اخذ مجوز درخصوص مفاد آیین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (۹) ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و بررسی و مذاکره درخصوص فرم پیشنهادی سازمان امور مالیاتی و همچنین ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد سازمان امور مالیاتی به صورت کلی و به صورت ویژه درخصوص جشنواره شهید رجایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.