24 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 10 بهمن 1401 ساعت 08:35

رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون استان زنجان

نوشته شده توسط 

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان ضمن تشریح عملکرد ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ این مدیریت ، از رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات در استان خبر داد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ؛ ، مسعود کردستانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همه دولتمردان ، تعاونگران ، کارآفرینان و اقشار مختلف جامعه گفت : شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مبلغ ۵٫۷۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند که در مقایسه با ۱۰ ماه سال گذشته بیش از ۱۰۰درصد رشد نشان می دهد .

وی افزود : بانک توسعه تعاون با رویکرد پرداخت تسهیلات هدفمند ، حمایت از تولید و اشتغال را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا بیش از ۴۲درصد از تسهیلات خود را در سال جاری به بخش صنعت و معدن و ۱۶درصد تسهیلات را به بخش کشاورزی پرداخت کرده و سهم تسهیلات تکلیفی و سایر بخش های اقتصادی از تسهیلات پرداختی استان ۴۲ درصد بوده است .

وی میزان تسهیلات پرداختی استان برای ازدواج را ۱۱۵,۰۰۰میلیون ریال ، فرزند آوری ۸۹,۳۰۰میلیون ریال ، معرفی شدگان کمیته امداد ۱۴۷,۴۵۰میلیون ریال ، بهزیستی ۴۲,۰۰۰میلیون ریال و تسهیلات مشاغل خانگی ۹۱,۳۰۰میلیون ریال اعلام کرد .

وی در ادامه افزود:در ارزیابی عملکرد استان های بانک توسعه تعاون ، مدیریت شعب استان زنجان و شعبه ابهر موفق به کسب رتبه برتر کشوری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ برای سومین سال پیاپی شده اند که این نشان از تلاش کلیه همکاران استان در جهت تحقق کامل شاخص های عملکردی است .

کردستانی گفت : بانک توسعه تعاون به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر وجه التزام تأخیر تأدیه دین بدهکاران را مورد بخشودگی قرار می دهد.بر این اساس مشتریان حقیقی و حقوقی که از تسهیلات این بانک استفاده نموده و در موعد مقرر موفق به بازپرداخت اقساط خود نشده اند می توانند از اول تا ۲۲ بهمن به یکی از شعب بانک توسعه تعاون در استان زنجان مراجعه کرده و ضمن تسویه کامل بدهی از بخشودگی صددرصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین بهره مند شوند .

وی تصریح کرد : بدهکارانی که تسهیلات سررسید نشده و بدهی ضمانت نامه های ضبط شده خود را به صورت یکجا تسویه نمایند مشمول استفاده از این طرح می شوند .

وی در بخشی از سخنان خود مطالبات غیر جاری و بلوکه شدن منابع را از علل کاهش سرعت پول در استان ذکر و عنوان کرد : وصول مطالبات ، قدرت تسهیلات دهی بانک ها را افزایش داده و هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال را سرعت می بخشد و باعث رونق کسب و کار در استان خواهد شد .