24 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 15 دی 1401 ساعت 15:28

«موبایلت» بانک سامان؛ بانک همراه همیشگی شما

نوشته شده توسط 

معصومه صالحی؛ «موبایلت» بانک سامان، بانک همراه همیشگی شماست؛ شعبه‌ای نزدیک‌تر از همیشه به شما و برای شما.
به گزارش بورس و بانک ؛ «موبایلت»؛ بهترین آپ موبایل‌‌بانک بانک سامان با امکانات عالی، طراحی زیبا و اجرای روان و سبک؛ خدمتی در حوزه بانکداری الکترونیک است که بر بستر تلفن‌‌همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همانگونه که می‌دانید «بانکداری موبایلی» مسیر نوینی برای عرضه خدمات بانکداری به متقاضیان است و تلاش دارد با توجه به دسترسی اغلب مشتریان به گوشی هوشمند؛ نیازهای روزمره آنها را به بهترین شکل ممکن و به صورت مدرن، سریع و باصرفه تامین کند؛ چراکه عصر ارتباطات است و این روزها داشتن گوشی هوشمند و در دسترس بودن این وسیله ارتباطی؛ امری عادی و متداول است.
حتما می‌پرسید «موبایلت» چیست و چگونه می‌توان از این خدمت نوین بانک سامان بهره برد؟
«موبایلت»؛ اپلیکیشن جدید بانک سامان است که قصد دارد در قدم نخست نیاز مشتریان بانک را به خدمات موبایلی تامین کند و در گام بعدی به پارادایم بانکداری دیجیتال وارد شود. توجه ویژه به تجربه کاربری، بازطراحی سفر مشتری در قبال بانک، به کارگیری تکنولوژی‌های امنیتی، خلق شگفتی‌هایی چون احراز هویت بایومتریک و توسعه امکانات کاربردی؛ از جمله برنامه‌های این اپلیکیشن محبوب بانک سامان محسوب می‌شود.  
«داشبورد موبایلت»
در این اپلیکیشن قسمتی به نام «داشبورد موبایلت» در نظر گرفته شده که تردد مبالغ به تفکیک واریز و برداشت با جزئیات کامل قابل مشاهده است. صفحه داشبورد شما در موبایلت به طرز ویژه‌ای تمامی اطلاعات موردنیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهد.
انتقال وجه به چه صورت؟
«انتقال وجه» پرتکرارترین نیاز کاربران است؛ به همین دلیل هم لایق بیشترین توجه در طراحی و پیاده‌سازی بود. امکان انتقال وجه با همه انواع روش‌‌های آن (کارت، سپرده، پایا و ساتنا) از مبدأ اغلب بانک‌ها در اپلیکیشن «موبایلت» به راحتی فراهم است.
قبوض خود را اینجا پرداخت کن!
همانگونه که می‌دانید «موبایلت» نخستین اپلیکیشن بانکی بود که خدمات پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت جریمه و ... را نیز به خوبی موردتوجه خود قرار داده است تا کاربران مجبور نباشند برای این دست امور مهم روزانه خود به یک سرویس جایگزین کوچ کنند.
اطلاعات رمزنگاری شده در «موبایلت»
نکته مهمتر اینکه «موبایلت» این نگرانی کاربران در خصوص کار با ابزار الکترونیک را به خوبی درک کرد و آن را جدی گرفت و برای رفع آن تلاش‌های ویژه‌ای کرد. به همین دلیل و در راستای احترام به حریم شخصی کاربران؛ هیچگونه اطلاعات محرمانه بانکی از کاربران در موبایلت نگهداری نمی‌شود و همه‌چیز رمزنگاری شده است.
بنابراین در صورتی که تمایل دارید در هر مکان و هر زمان عملیات بانکی روزمره خود را با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک سامان از طریق اپلیکشن بانکی روی دستگاه موبایل خود مدیریت کنید؛ «موبایلت» محصولی مطمئن و در اختیار شماست.
خدمات بانکی «موبایلت»
خوب است بدانید این اپلیکیشن چه خدماتی را به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.
«ثبت درخواست تعویض و یا صدور کارت‌های بانکی به صورت غیرحضوری و دریافت از طریق پست»، «امکان دریافت رمز اول کارت بانکی»، «انتقال وجه به حساب‌های بانکی در داخل بانک سامان و به سایر بانک‌ها (کارت به کارت، پایا، ساتنا)»، «اخذ صورتحساب روی انواع سپرده‌ها نزد بانک سامان»، «امکان مدیریت چک (مشاهده چک‌ها‌ی واگذاری، مشاهده دسته‌چک و انسداد چک، ثبت، صدور، انتقال، تائید یا رد و استعلام چک)»، «امکان افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌‌مدت و سرمایه‌گذاری» و «امکان مشاهده جزئیات تسهيلات دریافتی» از جمله خدماتی است که با داشتن «موبایلت» بانک سامان می‌‌توانید از آنها بهره ببرید.
همچنین «امکان فعال‌سازی پیامک بانکی»، «امکان اصلاح شماره تلفن‌همراه»، «درخواست صدور و ارسال کارت دبیت»، «امکان واریز از طریق شناسه پرداخت با کارت سامان و کارت‌های شتابی» و  «امکان خرید کارت هدیه گروهی و تکی در سراسر کشور» نیز از دیگر خدماتی که این اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
چگونه «موبایلت» خود را فعال کنیم؟
برای داشتن «موبایلت» ابتدا باید 18 سال تمام سن داشته باشید. سپس با مراجعه به بانک سامان و افتتاح حساب در این بانک؛ رمز نت‌بانک خود را دریافت کرده و پس از نصب «موبایلت» می‌توانید به دریافت انواع خدمات بانکی از این طریق اقدام کنید.