08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 17 خرداد 1402 ساعت 14:47

پست بانک ایران و بانک دی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

نوشته شده توسط 

پست بانک ایران و بانک دی با هدف ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هر دو بانک، صبح امروز ۱۷خردادماه سال جاری، قرارداد همکاری یکساله امضا کردند.

به گزارش بورس و بانک به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این قرارداد با هدف اجرای عملیات بانکی متقابل برای مشتریان هر دو بانک، شامل واریز، برداشت نقدی، چک و دریافت اقساط تسهیلات به صورت لحظه ای و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا و سایر اسناد بالا دستی به امضا رسید

بر اساس این قرارداد، طرفین متعهد شدند پس از انعقاد قرارداد نسبت به ایجاد بستر نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین هر دو بانک نسبت به پرداخت مبلغ چک‌های مشتریان بانک مقابل و انجام واریز وجه به حساب مشتری، نزد بانک مقابل با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا (قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم) اقدام می‌کنند.

بر اساس این قرارداد، هر دو بانک باید نسبت به آماده سازی زیرساخت لازم برای ارائه سرویس صدور کارت نقدی و تغییر رمز در شعب و باجه های خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران و بانک دی، پیش از این نیز در سال ۱۳۹۹به منظور افزایش سرعت خدمت دهی، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کرده بودند.