20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 09 شهریور 1402 ساعت 23:26

گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در مس شهید باهنر

نوشته شده توسط 

یادواره نخست وزیر شهید محمدجواد باهنر با حضور کارگران و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر؛ همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،  یادواره شهید باهنر با حضور جمعی از پرسنل،مدیران و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

میر تاج الدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سیره و شیوه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی در کشور است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطراتی از ارتباط خود با شهید باهنر  در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در طرح مسائل فرهنگی و تربیتی با ایشان و نوع نگاه عمیق شهید باهنر در این حوزه ، سبک مدیریتی شهیدان رجایی  و باهنر را راهگشای مشکلات امروز‌ کشور دانست و گفت: در مراسم پاسداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، انتقال سبک و سیره مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در مردم‌داری، مردمی‌بودن و ساده زیستی باید به نسل مدیران فعلی منتقل شود.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی که پیش از حضور در جمع کارگران بازدیدی نیز از خطوط تولیدی مس باهنر داشت ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران مس شهید باهنر به اهمیت نقش این قشر سختکوش و پرتلاش و تولیدکننده پرداخت و با تاکید بر شعار سال  افزود: در شرایط فعلی  نقش کارگران از اهمیت و جایگاه خاصی برخورداراست ،وی  ضمن قدردانی از تلاش این قشر مولد ، تحقق رشد تولید را در سایه همت و کارجهادی کارگران و مدیران از سویی و قوانین حمایتی از تولید و کار از سوی دیگر دانست.

گفتنی است این برنامه با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برگزارشد و فرزند یکی از کارکنان مس باهنر دلنوشته خود درباره شهیدان رجایی و باهنر را قرائت کرد .