09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 11 بهمن 1401 ساعت 13:15

حضور پرقدرت گروه صنعتی ANG در نمایشگاه وودکس 2023

نوشته شده توسط 

گروه صنعتی ای ان جی یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی با پشتوانه 25 ساله در عرصه تولیدی و صنعتی کشور حضور بسیار موثر و پرقدرتی در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت چوب که تحت عنوان وودکس 2023 از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده؛ داشته و با استقبال گرم معماران، بازرگانان، فعالان عرصه ساخت و ساز و شرکت کنندگان مواجه شده است.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی هلدینگ ای ان جی ؛ مهندس حمید بهره مند مدیرعامل هلدینگ ای ان جی در گفتگو با خبرنگار ما این استقبال باشکوه مردم از دستاوردهای این شرکت را لطف الهی دانسته و تاکید کرد:  ما از ابتدا تلاش کردیم تا محصولی متناسب با نیازمندی های جامعه هدف و مشتریانمان به بازار ارائه کنیم و همواره کوشیدیم تا محصولات باکیفیت و رقابتی با محصولات خارجی تولید کرده ودر کنار مردم و دوستان ماندیم؛ چراکه ما با هدف «ساختن برای ماندن» آمده بودیم که خوشبختانه امروز پاداش این همه تلاش، تجربه و تولید باکیفیت و دانش محورمان را از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی دریافت کردیم.
وی تاکید کرد: ما در این نمایشگاه با ارائه محصولات جدید و متناسب با هر نوع سلیقه، کیفیت و زیبایی را برای رضایتمندی مشتریان و زندگی بهتر مردم به ارمغان آوردیم .
مهندس بهره مند تصریح کرد: ما در گروه صنعتی ای ان جی باور داریم که بهره مندی از ذوق و هنر ایرانی، به کارگیری جوانان دانش محور دانشگاهی و با استفاده از تکنولوزی روز دنیا می توان با بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش مناسب زمینه ساز رضایت مشتریان و ماندگاری سازمان خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ صنعتی ANG با اشاره به برگزاری نمایشگاه وودکس نیز گفت:  وجود نمایشگاه‌هایی مانند وودکس فرصت مناسبی است تا علاقمندان و مصرف کنندگان با آخرین تکنولوژی ها و طراحی های شرکت های معتبر مشارکت کننده آشنا شوند.
مهندس بهره مند افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته صنعت چوب اهمیت ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف مثل مبلمان، کابینت و معماری داشته‌ و از این بابت دارای بازار خوبی است؛ وجود نمایشگاه‌هایی مانند وودکس فرصت مناسبی است تا علاقمندان و مصرف کنندگان با آخرین تکنولوژی ها و طراحی های شرکت های معتبر مشارکت کننده آشنا شوند که این مورد می‌تواند به رونق بیشتر بازار این صنعت کمک کند. از طرفی دیگر وجود شرکت‌های خارجی و بازدیدکنندگان خارجی می تواند زمینه ارتباط بین شرکت های داخلی و خارجی را فراهم کرده و به توسعه اقتصادی این صنعت کمک کند.
گفتنی است بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواداولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته (WOODEX) از 9 الی 12 بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 15 عصر فعال خواهد بود.