31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 06 فروردين 1402 ساعت 15:41

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه کوثر

نوشته شده توسط 

مدیرعامل بیمه کوثر فرارسیدن بهار طبیعت امسال را که همزمان با بهار دلها سرشار از عطر خوش معنویت شده است؛ تبریک گفت و از عملکرد درخشان همکاران و شبکه فروش شرکت تقدیر نمود.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ؛ به نام خداوند بهار آفرین؛ در پایان یک سال تلاش و همدلی همه ذینفعان عزیز بیمه کوثر که درخشان ترین سال عملکردی شرکت را بهمراه داشته و در آغاز سال نو و تقارن ایام عید نوروز با بهار دل ها که تسبیح مرغان خوش الحان، تکبیر فرشتگان آسمان و تهلیل مومنان، گلبانگ عبودیت را از هر طرفش به گوش می رساند؛ ایزد منان را شاکریم که فرصت و توفیق خدمت به مردم عزیزمان را در این برهه از زمان نصیبمان نموده و چه ارزشمند است سعی و تلاش در جهت انجام امور، آنگونه که موجب رضای او و مرضی خاطر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) باشد.
خرسندم صمیمانه ترین تبریکات خود را به همه همکاران و نمایندگان عزیز تقدیم نمایم که با کارتیمی و تلاش جهادی و مسئولانه در شرکت بیمه کوثر نقش آفرینی می نمایند. ان شاءا… در سال جدید، شاهد تداوم تلاش و همت مضاعف و برتر و صرف توان و انرژی بیشتری در مسیر تحقق اهداف شرکت مان بالاخص افزایش رضایت ذینفعان و سودآوری باشیم و در راه توسعه روز افزون صنعت بیمه گام برداریم.

از خداوند متعال سالی سرشار از بهروزی، موفقیت، عافیت، عاقبت به خیری و خیرکثیر برای همه مردم عزیز ایران بویژه فعالان صنعت، بیمه گذاران، سهامداران، همکاران و شبکه فروش و خانواده محترم ایشان مسالت می نمایم