29 اسفند 1402
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 16 خرداد 1402 ساعت 16:07

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

نوشته شده توسط 

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک  گردشگری، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm ، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.  
در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.  
هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی در تهران برگزار شد.  
اهداف و محورهای هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری،  شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکارها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی و بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.