01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 10 خرداد 1402 ساعت 15:03

در رویداد سالانه آپ صورت گرفت؛ رونمایی از محصولات جدید آپ

نوشته شده توسط 

اولین رویداد سالیانه اپلیکیشن آپ تحت‌عنوان «یک اپ به وسعت زندگی» در آستانه ۹ سالگی این اپلیکیشن با حضور مسئولان، مدیران آسان‌پرداخت پرشین و فعالان این حوزه برگزار و محصولات جدید آپ رونمایی و معرفی شد.
به گزارش بورس و بانک ؛ این رویداد که قرار است هر سال بهار برگزار شود؛ دستاوردها و برنامه‌های ‌آتی شرکت آسان پرداخت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ما؛ در این مراسم از جدیدترین محصول شرکت آسان پرداخت تحت‌عنوان «آپ کارت» به عنوان جدیدترین محصول سوپر اپلیکیشن «آپ» رونمایی شد.
محصول منحصربه‌فرد «آپ کارت» این امکان را به مشتریان می‌دهد که تمامی خدمات موردنیاز خود را با یک کارت دریافت کرده  و دیگر نیازی به تعدد کارت‌های بانکی نداشته باشند.
همچنین کاربران علاوه بر اتصال به کیف پول الکترونیک خود می‌توانند از «آپ کارت» در دستگاه‌های کارتخوان نیز استفاده کنند. این نوع کارت که در دسته نئوبانک‌ها جای گرفته است؛ در همایش سالانه آپ رونمایی شده و در تیرماه ۱۴۰۲ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
تفاوتی که این کارت با کارت‌های صادر شده توسط نئوبانک‌ها دارد؛ این است که «آپ کارت» به عنوان پلتفرمی تعریف شده که کاربران بتوانند مجموعه خدماتی را دریافت کنند که تا پیش از این ممکن نبود تمام خدمات یک جا و با یک کارت ارائه شود.
علاوه بر این بازطراحی  (redesign)اپلیکیشن آپ در این رویداد موردتوجه قرار گرفت و این اپلیکیشن هم‌اکنون تغییراتی داشته که با به روزرسانی آن مشتریان می‌توانند با سهولت بیشتری از این اپلیکیشن استفاده کنند.
خدمت دیگری که در این مراسم معرفی شد؛ بیمه اقساطی است که با عنوان خدمت آسان بیمه توسط شرکت آسان پرداخت ارائه می‌شود و طی آن شرایطی فراهم شده که متقاضیان بتوانند بیمه‌نامه مدنظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنند.
خدمت دیگر معرفی شده در اولین رویداد سالانه «آپ» پزشک هوشمند بود که طی آن افراد با ارائه علایم بیماری خود می‌توانند از طریق هوش مصنوعی مشاوره پزشکی در هر زمان و مکان دریافت کنند.