29 اسفند 1402
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 11 اسفند 1401 ساعت 12:12

معاون تعاون وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی: آمادگی پنج هزار تعاونی فروشگاهی وزارت کار برای عرضه محصولات اتکا

نوشته شده توسط 

مهدی مسکنی معاون تعاون وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: این سازمان برای برای جامعه هدف خودش و به ویژه هم وطنان کشور نقش موثر و جدی در تامین امنیت غذایی دارد.
به گزارش بورس و بانک ؛ مسکنی با بیان اینکه، با وجود 1100 فروشگاه اتکا درکشور، 37 شرکت و ایجاد 10000 فرصت شغلی مستقیم و بیش از 100000  فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم که توسط این سازمان ایجاد شده است، موجب شده سازمان اتکا جایگاه خودش را بازار باز کند و از مطلوبیت خوبی برخوردار شود.
معاون تعاون وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهارکرد: سازمان اتکا در بازار و در حوزه های مرغ، تخم مرغ، زیتون، محصولات باغی، محصولات دامی، صنایع گوشتی، صنایع شیری و حوزه های مختلف لوازم خانگی توانسته به عنوان یک مدل موفق در بازرگانی داخلی فعالیت کند.
وی در ارزیابی توانمندیهای به نمایش درآمده گفت: نمایشگاه خیلی خوبی است و بصورت فشرده اطلاعات خوبی را در اختیار بازدید کننده ها می گذارد و زحمات چندین ساله همکاران را به اختصار به تصویر کشیده است.
مسکنی در باره حمایت این وزارت از اقدامات سازمان اتکا گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان مجموعه ای با بیش از 50 میلیون مخاطب در حوزه های مختلف می تواند بخشی از نیازهای این سازمان را در  قراردادها و پروژه های مشترک تامین کند. معاون تعاون وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت شرکت ها و تعاونی هایی که در مجموعه وزارتخانه هستند و در قالب شرکت های تامین اجتماعی، شرکت های سازمان بازنشستگی و تعاونی ها و اتحادیه های تولیدی که به صورت مردمی و کوچک در حوزه تولید فعالیت می کنند، بیان کرد: می توانیم این ظرفیت ها را در اختیار همدیگر قرار دهیم و از ظرفیت تعاونی های فروشگاهی که 5000 شعبه در سطح کشور هستند برای عرضه محصولات اتکا هم استفاده کنیم.
وی در پایان گفت: ورود سازمان اتکا به حوزه دانش بنیان خیلی خوب است و سامانه هوشمند کنترل پروژه و مدیریت سیستم آبیاری از جمله اقدامات ارزشمندی بود که می توان با بهره گیری و الگوگیری از آن در حوزه کشاورزی موفق عمل کرد.