29 اسفند 1402
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 16 خرداد 1402 ساعت 21:03

بانک تجارت در فینکس پذیرای بازدیدکنندگان است

نوشته شده توسط 

گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن 40 غرفه 12 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.

به گزارش بورس و بانک، مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به‌‌عنوان بزرگترین رویداد ایران در صنایع مالی و سرمایه‌گذاری امسال نیز با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود و بانک تجارت نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های بورسی کشور همچون دوره‌های گذشته به معرفی آخرین دستاوردهای مالی و خدماتی خود می‌پردازد.

بانک تجارت از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه از ساعت 7:30 تا 15 در سالن 40 ، غرفه 12 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آماده برگزاری مذاکرات B2B فعالان این صنایع استراتژیک کشور است.

گروه مالی بانک تجارت شامل شرکت‌های بیمه تجارت نو، صرافی تجارت، کارگزاری تجارت و سرمایه گذاری کاردان و همچنین واحدهای کسب و کاری این بانک با حضور مدیران ارشد و کارشناسان خبره‌ی خود پذیرای مدیران، کارشناسان و بازدیدکنندگان از صنایع و اصناف مختلف اقتصادی کشور خواهند بود.

با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، این رویداد به‌عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی همراه بوده است.1