29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: ارديبهشت 1403

اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با برگزاری گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی دارایی و بزرگداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

در این گردهمایی که به میزبانی بانک صادرات ایران و با حضور مقامات ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، لوح سپاسی به امضای رضا خواجه‌نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی به مهدی پاسندی، سرپرست اداره کل روابط‌عمومی اعطا شد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: «از اینکه با همت عالی و عزمی راسخ و به پشتوانه لطف الهی به انجام وظیفه ثمربخش در حوزه روابط‌عمومی پرداخته‌اید و در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی به عنوان روابط‌عمومی برتر انتخاب شده‌اید، به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه، این لوح تقدیر جهت تشکر و قدردانی تقویم حضور ارزشمندتان می‌شود.»

منتشرشده در بازار پول

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با 27 اردیبهشت‌ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ؛ متن کامل پیام به شرح زیر است:

«فرهیختگان ارجمند

با سلام

با افتخار و احترام، روز 27 اردیبهشت ماه را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم. این روز، فرصتی است برای تجلیل از تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان که با دقت، حساسیت و هنر خود، نقش بسیار مهمی در ایجاد روابط سالم و پایدار در جامعه، ارتقاء فرهنگ سازمانی مثبت و افزایش شناخت عمومی درباره سازمان‌ها ایفا می‌کنید.

شما که به عنوان نویسندگان، مدیران حوزه ارتباطات و کارشناسان روابط‌عمومی، با قدرت کلمه و دانش عمیق خود، به ترویج ارتباطات سالم و موثر در جامعه  کمک می‌کنید، شایسته تحسین و قدردانی هستید و نقش بسیار حیاتی در تقویت ارتباطات انسانی دارید. توانمندی‌های ارتباطاتی به انسان‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند که از فرصت‌های هم‌افزایی، به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کنند.

امیدوارم که این روز، فرصتی باشد تا به شکوه و زیبایی کارهای شما نگاه عمیق‌تری کنیم و از تلاش‌های مجاهدانه شما تقدیر و قدردانی نماییم. باور دارم که با پشتکار و عشق به حرفه خود، می‌توانید بهبود و پیشرفت بیشتری در زمینه ارتباطات و روابط‌عمومی در جامعه امروز ما به دست آورید.

همچنین اگر امروز بانک صادرات ایران به عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های بانکی و اقتصادی در افکار عمومی شناخته می‌شود، این جایگاه را مرهون هنر روابط‌عمومی، کارکنان، بازنشستگان و خانواده آنها هستیم که همگی، در راستای اعتلای نام بانک‌ می‌کوشند.»​

منتشرشده در بازار پول

​راهبردهای نوین بانک صادرات ایران در دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنعت توسط رئیس اداره کل بانکداری شرکتی این بانک اعلام شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان، رئیس اداره کل بانکداری شرکتی این بانک در جمع فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و اساتید دانشگاه در دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با بیان وظایف و مأموریت‌های نظام بانکی در تأمین مالی اقتصاد کشور، هشت راهبرد جدید بانک صادرات ایران را برای کمک به توسعه و توانمندسازی صنعت برشمرد.

طالبیان گفت: اقتصاد کشور همچنان بانک محور است و ضرورت ‌دارد تا همراستا با توانمندسازی تولید، نظام بانکی نیز خود را به روز رسانی کند و بانک صادرات ایران با بهره‌گیری از نتایج پژوهش‌های بانک‌های موفق در جریان بحران سال 2007، راهبردهای مناسبی را برای پایداری و حمایت از تولید و صنعت دنبال کرده است.

او گفت: بانکداری جامع مبتنی بر نیازهای مشتریان، استفاده از درگاه‌های مختلف برای خدمت رسانی به مشتریان، استفاده از مدل‌های صنعتی‌سازی شده در بانکداری، مدیریت ریسک، به کار گیری دقیق ضوابط مدیریت سرمایه‌گذاری، قابلیت ارائه انواع مدل‌های بانکداری، حرکت در مرز فناوری و روزآمدی و همچنین مدیریت دقیق منابع انسانی، هشت عامل کلیدی برای پایداری بانک‌ها پس از بحران سال 2007 شناخته شده‌اند و بانک صادرات ایران با الگو گرفتن از تجربیات این بانک‌ها در جهان و همچنین به کار گیری بیش از 72 سال تجربه در تأمین مالی اقتصادی در کنار صنعت و تولید ایستاده است.

طالبیان همچنین حرکت این بانک به سوی تحول دیجیتال را تغییر نگرش نوین برای همراستایی با تغییرات سریع خدمات متنوع بانکداری در جهان عنوان کرد.

رئیس اداره کل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران تلاش برای تأمین مالی زنجیره تأمین، تحلیل داده‌ها، بانکداری هوشمند، استفاده از بانکداری باز و تحول در فرهنگ بانکداری را از دیگر موارد قابل توجه در تغییر نگرش این بانک برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خرد، شرکتی، اختصاصی و همچنین توانمندسازی در کنار صنعت عنوان کرد.

دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با رویکرد «نقش رویکردهای فناورانه و هوشمندسازی در جهش تولید» در سه محور تاب‌آوری و بهبود عملکرد شبکه زنجیره تأمین پایدار در صنعت، نقش تحول دیجیتال و مدیریت داده محور در توسعه صنایع رقابت‌پذیر، رویکرد فناورانه و مشارکت مردم در تولید مسکن و همچنین نقش هویتی زنان در توسعه و شکوفائی صنعت در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و تندیس و لوح ویژه آن به پاس حمایت و همراهی با صنعت به بانک صادرات ایران اهدا شد.​

 

منتشرشده در بازار پول

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تسلط توأمان بر مسائل اقتصادی و رسانه را کلید موفقیت مدیریت روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای انعکاس شایسته دستاوردهای این وزارت‌خانه در فضای رسانه عنوان کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، یاسر مرادی در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی دارایی که به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شده بود، با تشریح برخی الزمات و ضرورت‌ها در برخورد حرفه‌ای و عالمانه در فضای رسانه‌ای، خواستار استفاده از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی و همچنین تلفیق هنر روابط‌عمومی و دانش تخصصی اقتصادی برای مقابله با سوء جریان‌های رسانه‌ای در حوزه اقتصاد شد.

او در این نشست که با حضور مقامات وزارت اقتصاد و مدیران ارشد روابط‌عمومی زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، با قدردانی از زحمات این مجموعه‌ها در انعکاس دستاوردهای این وزارت‎خانه، گفت: حوزه روابط‌عمومی وزارت اقتصاد برخلاف سایر وزارت‌خانه‌ها، یک کار کاملا تخصصی است و به همان اندازه که باید مسائل رسانه‌ای و خبری، روابط‌عمومی و هنرهای آن را بلد باشیم، به همان اندازه نیز باید بر مسائل اقتصادی کشور نیز مسلط باشیم. اگر مسائل اقتصادی را ندانیم و اطلاعات تخصصی اقتصادی را ندانیم، قطعا درک درستی از موضوع نخواهیم داشت و طبیعتا اطلاع‌رسانی درستی به مردم صورت نخواهد گرفت.

مرادی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی دیگر مثل گذشته نیست و پاسخگویی و واکنش به اخبار در لحظه صورت می‌گیرد و به سرعت در فضای رسانه‌ای منعکس می‌شود. زمانی که خبری در ذهن مردم به اشتباه جای می‌گیرد، تکذیب یا رد آن خبر، تنها مورد توجه 10 درصد افراد و مخاطبان قرار می‌گیرد پس واکنش به هنگام و به موقع خبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر قرار است جریان سازی در سطح رسانه اتفاق بیفتد، با توجه به تسلط مدیران روابط‌عمومی زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد بر مسائل اقتصادی، باید سرعت عمل کافی  و به موقع دراین زمینه صورت گیرد تا مجالی برای سوء جریان خبری فراهم نکند و اگر غفلت شود، فرصت کافی برای جبران وجود ندارد. تشریفات اداری نباید مانع سرعت عمل در این زمینه شود.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اظهار کرد: آمار عملکرد موجود در وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر مسئولان کشور، حکایت از موفقیت‌های بزرگ در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی دارد اما آنچه که مردم به طور مستقیم لمس می‌کنند، بیشتر اثرگذار است.

اطلاع رسانی در بخش زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد و ضرورت دارد تا برای پرهیز از اطلاع‌رسانی غلط و مغرضانه رسانه‌های بیگانه، به موقع اطلاع‌رسانی شود. پس جریان‌سازی اولیه برای معرفی یک بخشنامه و دستاورد جدید، بسیار مهم است.

مرادی استفاده از ابزارهای متنوع  و نوین اطلاع‌رسانی از جمله فیلم، ویدئو، موشن‌گرافیک و سایر امکانات  را علاوه بر روش‌های معمول خبر نویسی، مورد تاکید قرار داد و افزود: برای خنثی‌سازی سوءجریان رسانه‌ای، نیازمند هوشیاری 24 ساعته و اقدام به موقع هستیم.در این مسیر نباید اسیر اخبار بی اهمیت شد و هر خبری ارزش پاسخگویی ندارد و باید از کنار اخبار بی ارزش، با اغماض گذشت.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران برای همکاری بیش از پیش بانک با مجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی برای اطلاع‌رسانی دستاوردها و موفقیت‌های دولت اعلام آمادگی کرد.

منتشرشده در بازار پول

سرپرست بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط ‌عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان‌سازی خبری و گردش اطلاعات، در کنار کانون‌های رسمی تولید خبر، ایفای نقش می‌کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه (۱۶ می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده‌اند.

 این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه و سازمان، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم و بر فعالان این عرصه واجب است تا به این سوال پاسخ دهند که «روابط‌عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و صرفاً اجرایی، بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی، چگونه می‌تواند در تحقق اهداف یک جامعه یا سازمان و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نقش‌آفرین باشد؟»

خوشبختانه، به همت فعالان این عرصه، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در کشور ما به خوبی درک شده است و عموماً نهاد روابط عمومی در بالاترین سطوح مدیریتی به عنوان بازوی مشورتی، فعالیت می‌کند. نظام بانکی نیز به خوبی توانسته است از این ظرفیت بهره‌گیری کرده و از طریق آن توانایی‌ها و خدمات خود را به جامعه مخاطبان معرفی کند.

امیدوارم با استفاده از توانایی‌های علمی و عملی موجود فضای دانشگاهی و عملیاتی، حوزۀ روابط عمومی در کشور بیش از پیش تقویت شده و انعکاس‌دهندۀ واقعیت‌های جامعه باشد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان بانک دی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به‌ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و همیاران آنها در شعب تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون آنها را خواستارم.


 

منتشرشده در بازار پول
دکتر علی خورسندیان به همراه نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و هیات مدیره در بازدید و دیداری که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان‌ این بانک داشت، ضمن تبریک و تقدیر از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه به خصوص کارکنان این بخش از بانک بیان داشت: اطلاع یابی و اطلاع رسانی دو رکن اصلی فعالیت روابط عمومی است و رونق کسب و کار و حفظ برند هر سازمانی به عملکرد صحیح و شفاف آن گره خورده است و خوشبختانه این بخش از بانک توانسته در بین شبکه بانکی نام و نشان و اعتبار بانک را با همکاری سایر ارکان بانک به عنوان بانکی خوشنام، حفظ و معرفی نماید.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی می تواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفه ای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد. 
وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانه هایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم می آورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصل های تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها می توان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیری ها و دیدگاه های مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمی گردد. 
دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی  و دریافت بازخورد از مشتریان نمی توانند به نیازهای مشتریان خود پاسخ های به موقع و مناسبی بدهند. 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخش های مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت می کند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم می آورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.

 

منتشرشده در بازار پول
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 ساعت 13:57

تحقق توسعه فرهنگ بیمه با افزایش رضایت مشتریان

مدیرعامل ساتا و رییس‌کل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در هفتمین همایش سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر با تاکید بر لزوم توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای در شرایط بحران اقتصادی، بر نقش شبکه فروش استانی در این امر مهم اشاره کردند.

 به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، سردار ابن الرضا رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ن.م با حضور در هفتمین همایش سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر بیان داشت: شرکت‌های بیمه‌ای باید بتوانند در تلاطم‌های اقتصادی مدیریت بحران کنند و بر توانگری مالی خود در این دوران توجه ویژه داشته باشند.

ایشان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بیمه در کشور اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه و رشد رفاه در یک جامعه عمق پذیرش فرهنگ بیمه‌گری در آن است که این مهم محقق نمی‌شود جز با رضایتمندی مشتریان از ارائه خدمات به آنها. از دیگر شاخص‌های مهم در پیشبرد اهداف بیمه، ادغام بیمه و فناوری است که با کمک هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها می‌تواند اثری مثبت در سود و زیان شرکت‌ها داشته باشد.

همچنین دکتر علی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در این همایش گفت: اهم فعالیت‌ها در صنعت بیمه را سرپرستی‌ها و نمایندگان استانی انجام می‌دهند و ارزیابی‌های اولیه ریسک، قراردهای مهم و سهم بزرگی از پویایی شبکه فروش مربوط به استان‌ها است.

ایشان ضمن خدا قوت به سرپرستان و نمایندگان حاضر در این مراسم بیان داشت: بیمه کوثر با نیرویی جوان و همیشه حاضر در صحنه خسارت‌ها توانسته است در میدان رقابت، برندسازی خود را انجام دهد. همچنین در بازدیدهای استانی که داشته‌ایم کمترین گزارشات منفی و شکایات از این شرکت دریافت شده که خود نشان دهنده انجام امور مدیریتی مناسب در مجموعه بیمه کوثر است.

 

منتشرشده در بیمه
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 ساعت 13:49

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران شرق

دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی تهران شرق بیمه کوثر روند اجرای برنامه‌ها را بررسی و در جریان اقدامات این سرپرستی قرار گرفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی طی جلسه‌ای با همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران شرق، در جریان امور و عملکرد سال گذشته این پرستی قرار گرفتند.

دکتر آقادادی در این نشست صمیمی که با ارائه گزارش از فعالیت‌های نمایندگان زیر مجموعه توسط بیات سرپرست تهران شرق آغاز شد در ستایش خدمت‌رسانی به مردم گفت: نوع فعالیت شما اینگونه است که در زمان مشکلات، خسارت و آسیب دیدگی در کنار مردم هستید و امید را به آن‌ها هدیه می‌دهید. کیفیت ارائه خدمات در رضایتمندی مشتریان تجلی می‌یابد و خیرکثیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ایشان با تاکید بر مغتنم شمردن فرصت‌ها در راستای سودآوری شرکت افزود: لازم است نمایندگان ما با آگاهی از برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت، ترکیبی مناسب از فروش و مدیریت ریسک را اتخاذ کرده تا مسیر رسیدن به اهداف عالی شرکت هموار شود.

در پایان مدیرعامل بیمه کوثر از فعالیت‌های همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران شرق قدردانی و پاسخگوی سوالات آنها بود.

 

منتشرشده در بیمه
سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403 ساعت 20:22

رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، نسرین اسکندری به عنوان رئیس شعبه مرکزی این بانک معرفی شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در این مراسم عبداللهی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه مرکزی، همدلی و همبستگی میان کارکنان را عامل موثر در جهت پیشرفت بانک بیان کرد و گفت: شرایط و موقعیت شعبه مرکزی بسیار حساس و استراتژیک است و بر همین اساس رئیس و کارکنان شعبه باید با مشارکت و انجام کار تیمی بتوانند علاوه بر ایجاد اعتماد، به بهترین نحوه به مشتریان خدمت رسانی کنند.

 

وی شعبه مرکزی را الگوی سایر شعب خواند و افزود: همکاران ما در شعبه مرکزی باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و رفع نیاز آنها بکوشند و الگوی مناسبی برای همه همکاران بانک ایران زمین باشند.

عبداللهی بر حرکت به سمت پیشرفت و تحقق اهداف تعیین شده تاکید کرد و گفت: با توجه به بازار رقابتی کنونی، شعب با رقابت سالم در جهت پیشرفت شعبه و منطقه خود تلاش کنند و بانک را همانند گذشته در جایگاه مطلوب خود حفظ کنند.

در این مراسم عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور سرمایه انسانی، مدیر امور شعب، مدیر امور حراست، مدیر امور روابط عمومی، رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، رئیس اداره هماهنگی مناطق و مدیر منطقه شرق تهران بانک ایران زمین حضور داشتند.

 

منتشرشده در بازار پول

بانک آینده با حضور در “شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا” که در محل دائمی نمایشگاه‌های و رویدادهای بین‌المللی بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) برگزار می‌شود؛ خدمات و محصولات خود را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می‌دهد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک آینده ؛ عرضه انواع خدمات و محصولات نوین بانکی و متمایز در حوزه‌های ریالی، ارزی و الکترونیکی و همچنین ارائه خدمات ایران‌کارت، پایانه‌های فروش و خودپردازهای غیر‌نقدی از برنامه‌های ویژه بانک آینده در این نمایشگاه است.

بانک آینده از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ روزهای سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها بین‌المللی ایران‌مال آماده استقبال از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به حوزه پزشکی، دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی است.

 

کارشناسان بانک آینده و ایران‌کارت در این غرفه در طول دوره برپایی نمایشگاه، میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.



 

منتشرشده در بازار پول