10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: دی 1401

آیین تودیع و معارفه مدیر پشتیبانی بیمه آرمان برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، جلسه تودیع و معارفه مدیر پشتیبانی با حضور مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل و جمعی از کارکنان واحد پشتیبانی امروز، سه شنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل ، از حسن انجام وظیفه توسط محمد شیدا مدیر سابق مدیریت پشتیبانی تقدیر و تشکر و در ادامه برای مهرداد آزادی سرپرست جدید مدیریت پشتیبانی آرزوی موفقیت کرد.

منتشرشده در بیمه
سه شنبه, 11 بهمن 1401 ساعت 23:58

آغاز فروش ارز در شعب منتخب بانک سپه

بانک سپه در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به صورت اسکناس و با هدف فراهم سازی نیازهای ضروری، ارز به فروش می رساند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ این بانک پیرو ابلاغ بانک مرکزی مبنی بر لزوم فروش ارز تحت عنوان سرفصل نیازهای ضروری، اسامی شعب منتخب خود را برای فروش ارز در تهران و شهرستان ها اعلام کرد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک سپه ؛  فروش این ارز صرفا تا سقف ۵ هزار یورو به صورت اسکناس دلار به اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال و اشخاص حقوقی مقیم(به استثنای بانک ها و صرافی ها) اختصاص می یابد و مشمول آن دسته از افرادی می شود که در سال جاری هیچ گونه ارزی در سایر سرفصل ها دریافت نکرده اند.
همچنین فروش ارز تا اطلاع ثانوی با ارائه کارت ملی اشخاص حقیقی و کارت بازرگانی اشخاص حقوقی و کارت ملی نماینده اشخاص حقوقی با داشتن یا افتتاح حساب متمرکز ریالی در بانک سپه و استعلام شماره تلفن همراه به نام متقاضی امکان پذیر خواهد بود.
برای مشاهده لیست شعب منتخب لطفا “اینجا کلیک” بفرمایید

منتشرشده در بازار پول

گردهمایی سراسری مسئولان و کارکنان مدیریت امور حراست پست بانک ایران با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و‌ پشتیبانی املاک در سالن همایش‌های ساختمان آموزش، برگزار شد.

 به گزارش بورس و بانک و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این جلسه با اشاره به وظیفه بانک در قبال ذی‌نفعان، گفت: وظیقه حراست شناسایی چالش‌ها، پیشگیری و کنترل عملکرد برای کسب رضایت همه ذی‌نفعان اعم از دولت، سهامداران خرد، کلان و کارکنان بانک است.

مدیر کل اقتصادی حراست کل کشور نیز در این مراسم با برشمردن شاخص‌های یک مدیر از کلام حضرت علی (ع)، اظهار کرد: وظیفه حراست در حمایت و صیانت از مدیران و کارکنان بسیار، مهم است.

در ادامه فرهاد بهمنی عضو هیات با تاکید بر نقش مهم حراست در امور بانکی تصریح کرد: حراست می‌تواند با آسیب شناسی به موقع، از بروز تخلفات جلوگیری کند.

محسن اخلاقی مدیر امور حراست گزارشی از عملکرد سالیانه این واحد ارائه داد و افزود: یکی از اولویت های اصلی حراست حفظ سلامت اداری و ایجاد فضای آرام و بدون تنش و حمایت از برای مدیران و همکاران برای تحقق اهداف پست بانک ایران است.

در پایان این مراسم از سید میلاد رضوی مدیریت شعب استان خوزستان، غلامرضا مودی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، مهدی عسکری مدیریت شعب استان خراسان جنوبی، نجفعلی عظیمی مدیریت شعب استان مرکزی، بهروز جعفری مدیریت شعب استان همدان و زمان امیری استان گیلان به عنوان مسئولان حراست برتر بانک با اهدا لوح سپاس، تقدیر و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، این گردهمایی با حضور میهمانان برون سازمانی، کارکنان ستادی امور حراست، روسای حوزه حراست استان‌ها و مناطق تهران، برگزار شد.

منتشرشده در بازار پول
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای بر تسریع و تسهیل شرایط پرداخت، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد و سازمان بهزیستی مصوب قانون بودجه سال۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 به گزارش بورس  بانک و به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۱/۲۶۸۸۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ اعلام کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال و ضرورت فراهم کردن شرایط لازم برای این امر، نسبت به تسریع شرایط پرداخت این تسهیلات توسط واحدهای اجرایی اقدام شود.

بر اساس این گزارش، وام‌های قرض الحسنه تا سقف فردی یک میلیارد ریال با حداکثر مدت باز پرداخت هفت سال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور اعطا می‌شود.
همچنین، معرفی نامه سازمان بهزیستی به بانک بعنوان مجوز شغلی برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی مددجویان تلقی شده و نیاز به ارائه مدارک شغلی دیگری نیست و معرفی نامه تسهیلات خود اشتغالی وکارفرمایی به امضا رئیس بهزیستی شهرستان صادر می شود.
این تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی موضوع جز  (۱) بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور پرداخت می‌شود.

منتشرشده در بازار پول
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است.

برخیز که فجر انقلاب است امروز
بیگانه صفت، خانه خراب است امروز
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
از لطف خدا نقش بر آب است امروز

دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

این ایام عزیز و فرخنده مرهون جان فشانی و ایثار شهدای گران‌قدر و عزیزی است که درخت تناورانقلاب را با خون خود سیراب کردند، انقلابی که اکنون با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در چهل و چهارمین بهار خود، علی رغم تمام دشمنی ها و توطئه های مستکبرین جهان تبدیل به درخت تنومند و تکیه گاه مستحکمی برای تمام آزادی خواهان دنیا شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در بهمن ماه 1357 با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، نماد اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌ کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد، ایام الله دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت را گرامی می دارم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

منتشرشده در بازار پول
سه شنبه, 11 بهمن 1401 ساعت 13:25

بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت»

بیمه ملت، «راه سبز ملت» را برای دوچرخه‌سواران ارائه کرد.

به گزارش ورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، فرقی نمی‌کند دوچرخه‌سوار حرفه‌ای هستید یا برای حفظ سلامتی دوچرخه‌سواری می‌کنید یا برای فرار از ترافیک یا خرید روزانه به سراغ دوچرخه می‌روید. دوچرخه‌سواری هم خطرات خاص خودش رو داره، برای آشنایی با یک محصول خاص و داشتن یک پوشش بیمه‌ای ۳۶۰ درجه، این ویدئو را ببینید.

منتشرشده در بیمه

گروه صنعتی ای ان جی یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی با پشتوانه 25 ساله در عرصه تولیدی و صنعتی کشور حضور بسیار موثر و پرقدرتی در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت چوب که تحت عنوان وودکس 2023 از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده؛ داشته و با استقبال گرم معماران، بازرگانان، فعالان عرصه ساخت و ساز و شرکت کنندگان مواجه شده است.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی هلدینگ ای ان جی ؛ مهندس حمید بهره مند مدیرعامل هلدینگ ای ان جی در گفتگو با خبرنگار ما این استقبال باشکوه مردم از دستاوردهای این شرکت را لطف الهی دانسته و تاکید کرد:  ما از ابتدا تلاش کردیم تا محصولی متناسب با نیازمندی های جامعه هدف و مشتریانمان به بازار ارائه کنیم و همواره کوشیدیم تا محصولات باکیفیت و رقابتی با محصولات خارجی تولید کرده ودر کنار مردم و دوستان ماندیم؛ چراکه ما با هدف «ساختن برای ماندن» آمده بودیم که خوشبختانه امروز پاداش این همه تلاش، تجربه و تولید باکیفیت و دانش محورمان را از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی دریافت کردیم.
وی تاکید کرد: ما در این نمایشگاه با ارائه محصولات جدید و متناسب با هر نوع سلیقه، کیفیت و زیبایی را برای رضایتمندی مشتریان و زندگی بهتر مردم به ارمغان آوردیم .
مهندس بهره مند تصریح کرد: ما در گروه صنعتی ای ان جی باور داریم که بهره مندی از ذوق و هنر ایرانی، به کارگیری جوانان دانش محور دانشگاهی و با استفاده از تکنولوزی روز دنیا می توان با بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش مناسب زمینه ساز رضایت مشتریان و ماندگاری سازمان خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ صنعتی ANG با اشاره به برگزاری نمایشگاه وودکس نیز گفت:  وجود نمایشگاه‌هایی مانند وودکس فرصت مناسبی است تا علاقمندان و مصرف کنندگان با آخرین تکنولوژی ها و طراحی های شرکت های معتبر مشارکت کننده آشنا شوند.
مهندس بهره مند افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته صنعت چوب اهمیت ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف مثل مبلمان، کابینت و معماری داشته‌ و از این بابت دارای بازار خوبی است؛ وجود نمایشگاه‌هایی مانند وودکس فرصت مناسبی است تا علاقمندان و مصرف کنندگان با آخرین تکنولوژی ها و طراحی های شرکت های معتبر مشارکت کننده آشنا شوند که این مورد می‌تواند به رونق بیشتر بازار این صنعت کمک کند. از طرفی دیگر وجود شرکت‌های خارجی و بازدیدکنندگان خارجی می تواند زمینه ارتباط بین شرکت های داخلی و خارجی را فراهم کرده و به توسعه اقتصادی این صنعت کمک کند.
گفتنی است بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواداولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته (WOODEX) از 9 الی 12 بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 15 عصر فعال خواهد بود.

منتشرشده در معدن

دکتر شعبان مرادی رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده و جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در سال ((تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)) ضمن نشستی مشترک که با حضور جمعی از اعضای هیات عامل و مدیران بانک آینده و چندی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو دیزل برگزار شد، بر حمایت این بانک از تولید، صنعت و اشتغال در کشور تاکید کردند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک آینده ؛ در این نشست طرفین بر تقویت سطح همکاری های مشترک و توسعه تعاملات مالی و اعتباری توافق نمودند.

بانک آینده با تامین اعتبار در حوزه های اولویت دار کشور و با هدف افزایش تولید و اشتغال از همان ابتدای تاسیس پیشران و حامی تولید بوده که در صنایع مختلف این موضوع را نشان داده است و در حال حاضر نیز به صورت مستقیم در کنار تولید قرار دارد.بانک آینده به منظور حمایت از تولید، رشد و ارتقای اقتصاد ملی، در حوزه نقل و انتقال و تامین مباحث مالی فعال عمل کرده است و بر همین اساس با تمام توان می کوشد گره گشای بخش تولید باشد.
بانک آینده با نوآوری در سیستم بانکی و ایجاد ابزارهای جدیدی مانند: برات الکترونیک، گام و سایر ابزارهای نوین بانکی همواره می کوشد تا در حمایت از تولید با استفاده از این ابزارها، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور را بیش از پیش فراهم سازد.

منتشرشده در بازار پول

کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از اداره روابطعمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، امروزه شعار مشتری‌مداری و تشویق مردم به استفاده از خدمات نوین بانکی با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان و تکمیل سبد خدمات بانکداری غیرحضوری در شبکه بانکی کشور بسیار شنیده می‌شود. اما در این میان «تجارت» نامی آشناست که همزمان با ارائه این خدمات روزآمد، جوایزی را هم برای استفاده‌کنندگان آنها در نظر گرفته است. حالا شما فرصت برنده شدن و بهره‌مندی از جوایز ارزنده‌ای را دارید که تنها با استفاده از خدمات مالی و بانکی «بانک تجارت» برایتان فراهم شده است.

 

راهی میان‌بر برای دستیابی به جوایز ارزنده

«به پاس همراهی شما، به وقت قدردانی ما»؛ اگر جایی این شعار را شنیدید یا دیدید، بدانید که همه چیز برای شرکت کردنتان در جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت فراهم شده است. جشنواره‌ای که حالا و بعد از یک ماه از آغازش، شاهد استقبال قابل توجهی از طرف مشتریان بانک بوده و رقابت بر سر برنده شدن کمک هزینه خرید خودرو، ده‌ها گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی را تنگاتنگ کرده است. اما برای اینکه شانس برنده شدن کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو برایتان بیشتر کنید باید بدانید که با محاسبه مانده امتیاز شما در پایان جشنواره به صورت خودکار در قرعه‌کشی کمک هزینه خودرو محاسبه خواهد شد. علاوه بر این، حتماً باید خبر داشته باشید که قرعه‌کشی گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند، هدست، کیف اعتباری 50 میلیون ریالی و 3 میلیون ریالی هم در پایان هر ماه و در سه دوره انجام می‌شود.

یک جایزه ویژه

یکی از جایزه‌های ویژه این جشنواره اهدا اعتبار ماهانه BNPL (الان بخر بعداً پرداخت کن) بانک تجارت است؛ جایزه‌ای به ارزش 10 میلیون تومان که برایش قرعه‌کشی هم انجام نخواهد شد. فقط کافی است با به‌دست آوردن 1000 امتیاز در جشنواره، اعتبار ماهانه (BNPL) را درخواست کرده و با نصب اپلیکیشن باجت از این امکان بهره‌مند شوید.

چطور امتیاز بگیریم؟

اگر مشتری بانک تجارت و عضو باشگاه مشتریان این بانک هستید چند روش برای افزایش امتیازتان وجود دارد. اگر هنوز عضو باشگاه مشتریان نشدید هم پس از افتتاح حساب، ثبت‌نام و عضویت در باشگاه مشتریان، اضافه کردن شماره حساب و در نهایت ثبت‌نام در جشنواره، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. حالا که شما هم عضو باشگاه مشتریان شدید باید بدانید که در این جشنواره هر کدام از دوستانتان را که دعوت کنید 100 امتیاز، همراه‌بانک تجارت را که نصب کنید 100 امتیاز و اپلیکیشن باجت را که نصب کنید، 100 امتیاز خواهید گرفت. علاوه بر این، میانگین موجودی حساب‌تان – البته به جز حساب بلند مدت – هم در امتیاز گرفتنتان دخیل است. پس در جریان باشید که به ازای هر 10 میلیون ریال در ماه 40 امتیاز برایتان محسوب خواهد شد. اما این تمام ماجرا نیست. ورود به سایت باشگاه (هر ماه یکبار) 40 امتیاز، تراکنش از همراه‌بانک (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) دو امتیاز و هر تراکنش با کارت تجارت (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) هم یک امتیاز برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره به همراه خواهد داشت. این‌ها همه فرصت‌هایی است برای اینکه شما در جشنواره بزرگ مشتریان بانک تجارت شرکت کنید.

منتشرشده در بازار پول

اعضای جدید هیأت مدیره شرکت بیمه میهن در مجمع عمومی عادی این شرکت تعیین و انتخاب شدند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن ؛در جلسه این مجمع که بر اساس ماده ۲۹ اساسنامه بیمه میهن امروز دوشنبه 10 بهمن سال جاری به صورت حضوری و همزمان در فضای مجازی به صورت زنده برگزار گردید، پس از بحث و بررسیِ فرآیند انتخاب اعضای هیأت مدیره از میان نامزدها، اعضای اصلی و علی البدل برای مدت تصدی قانونی انتخاب شدند.

بر اساس نتایج رأی گیری، به ترتیب آقایان سیدهادی شیخ الاسلامی، مهدی محمودی آذر، مجید کیانی هرچگانی، مرتضی خاکبازان فرد و علیرضا ضیایی پور به عنوان پنج عضو اصلی و سیدجمال موسی کاظمی و علی شعبانی به عنوان دو عضو علی البدل هیأت مدیره بیمه میهن برای مدت دو سال انتخاب شدند.

بیمه میهن برای برون رفت از وضعیت فعلی و کاهش زیان انباشته و بازیابی جایگاه اصلی خود در صنعت بیمه، برنامه جامع عملیاتی ارائه کرده است.

منتشرشده در بیمه